Vă mulțumim pentru achiziționarea produselor noastre de pe site-ul LicentaSoftware.ro. Vă rugăm să luați cunoștință cu atenție de această politică de rambursare.

Odata ce a fost emisă o cheie de produs, nu mai poate fi returnată sau schimbată decât într-un scenariu foarte rar, în care cheia de produs a fost determinată să fie defectă. O eroare frecventă care se întâmplă în aproape toate cazurile în care cheia de produs nu funcționează este datorită unui spațiu invizibil copiat accidental atunci când cumpărătorul copiază și lipsește cheia de produs.

Exemplu:

Cheia de produs este 1111-2222-3333. Cumpărătorul va evidenția cheia de produs, dar va evidenția accidental spațiul dintre „este” și „1111”, astfel încât să lipească *1111-2222-3333, unde asteriscul (*) reprezintă spațiul invizibil copiat.

Cu toate acestea, într-un scenariu extrem de rar în care cheia de produs a fost determinat să fie defectă, aveți opțiunea de a înlocui cheia de produs sau de a obține o rambursare completă așa cum s-a promis. Rețineți că raportarea unei chei de produs care nu funcționează este foarte dificil de dovedit, deoarece cheia poate fi validată oficial.

Am cumpărat produsul greșit, Ajutor!

Dacă cheia de produs a fost deja emisă, aceasta nu mai poate fi schimbată pentru un alt produs sau returnată. Este foarte important să fii sigur că achiziționezi produsele corecte înainte de a efectua plată.

Stick-ul USB sau DVD-ul pe care l-am primit nu funcționează.

Anunțați-ne dacă aveți probleme cu stickul USB sau cu DVD-ul. Ne vom bucura să înlocuim unitatea USB/DVD gratuit dacă problema este un fișier de instalare corupt sau o unitate defectă.

Un defect hardware și o incompatibilitate a sistemului pot produce, de asemenea, erori de instalare, în ciuda unei unitați fără o problemă. Asigurați-vă că placa dvs. de bază este compatibilă UEFI și permite pornirea din USB. Rețineți că nu oferim suport tehnic în ceea ce privește aceste probleme. Presupunem că atunci când ați cumpărat unul dintre produsele noastre, sistemul dvs. îndeplinește cerințele minime de sistem și funcționează într-o stare perfectă.

Dacă o cheie de produs nu a fost încă emisă, contactați-ne imediat. Am putea anula comanda dvs. astfel încât să puteți comanda produsul corect.

Emitem rambursări pentru produsele noastre în următoarele situații:

  1. Rambursare integrală în termen de 30 de zile, dacă clientul nu a primit deloc codul de activarea a licenței, prin e-mail.
  2. Rambursare integrală în termen de 30 de zile, dacă clientul a primit un cod de activare inutilizabil. Înainte de a solicita o rambursare, este necesar să contactați echipa de asistența pentru a stabili că codul de activare nu funcționează și că nu există alte probleme (instalare defectuoasă, produs instalat incorect, malware sau virus, corupție a fișierelor de sistem, etc.).
  3. Nu oferim rambursări dacă clientul a primit un cod de activare funcțional.

Nu se va emite o rambursare dacă sigiliul de pe unitatea USB sau DVD care a fost livrată pentru produsele fizice prezintă urme de deschidere .

Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, art. 16 Excepții de la dreptul de retragere, produsele noastre se incadrează la punctul m) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

Rambursarea se face în aceeași formă cum a fost făcută plată, și este gratuită. De exemplu la plata cu cardul, se face în contul din care a fost făcută plată cu cardul. Se mai poate opta și pentru un card cadou de aceeași valoare a sumei care a fost rambursat, care se poate folosi în timp de 30 de zile pe site-ul LicentaSoftware.ro

Pentru a primi o rambursare, cumpărătorul trebuie să ne contacteze prin unul din mijloacele noastre de contact. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul adresei de e-mail [email protected] sau prin intermediul numărului de telefon afișat pe site-ul nostru. Cumpărătorul trebuie să furnizeze informații precum numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și detaliile comenzii pentru a putea fi contactat de către echipa noastră de suport.

În ceea ce privește politica noastră de returnare și rambursare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected] pentru a primi informații suplimentare despre condițiile și procedurile de returnare și rambursare.

Cu privire la livrarea produselor, LicentaSoftware.ro folosește e-mailul ca modalitate de livrare a articolelor digitale si curier pentru cele in format fizic. În timpul programului de lucru (inclusiv în weekend), majoritatea codurilor pe care le achiziționat vor fi trimise prin e-mail la adresa dvs. de e-mail înregistrată in cateva minute. Produsele care necesită o procedură de verificare sau care nu permit livrarea instantanee vor fi livrate între 30 de minute și 8 ore, în funcție de disponibilitatea produselor și de procedurile interne.